Kiitollisuus auttaa, kun häästressi iskee - tee ihana ilmainen harjoitus!

kiitollisuus

Kuva Camilla Bloom

Kiitollisuusharjoitus ahdistuksen apuna

Häät-lehden numerossa 2/20 on käsitelty hääahdistusta ja häästressiä. Voit lukea artikkelin myös ostamalla digitaalisen version lehdestä täältä.

Ahdistuksen tunteisiin voi auttaa yksinkertainen mutta tehokas kiitollisuusharjoitus. Kokeile tehdä harjoitus aamuisin omassa rauhassa kynttilän valossa tai hämärtyvän illan hiljaisena hetkenä.

kiitollisuus

Kuva Camilla Bloom

Kiitollisuusharjoitus

Sulje hetkeksi silmäsi, tule tietoiseksi hengityksestäsi. Huomaa hengityksesi luonnollinen rytmi, älä pakota hengitystäsi muuttumaan mitenkään, huomaa se vain. Anna hengityksesi tahdin rauhoittua ja toista sitten hiljaa mielessäsi ystävällisellä, lempeällä äänelläsi:

”Olen kiitollinen, että tunnen rakkautta.”

”Olen kiitollinen, että minua rakastetaan, ja että saan vastarakkautta!”

”Olen kiitollinen, että pääsen naimisiin rakastamani ihmisen kanssa ja siitä, että hän haluaa viettää juuri minun kanssani lopun elämänsä.”

”Olen täynnä rakkautta ja elinvoimaa.”

”Häistämme tulee upeat.”

Toistamalla itsellesi näitä positiivisia, rakkaudellisia asioita kuin mantraa, muutoksia positiiviseen suuntaan alkaa tapahtua jopa ihan solutasolla asti.

Rakkaus on uskomattoman suuri voima, se on vahvempi kuin mikään muu voima.

Kiitollisuusharjoituksen laati Suvituuli meditaatio ja rentoutus.

Jaa juttu

Inspiroidu lisää

Morsiamen kauneusHäästressi