PRO Blogi | 18.1.2022

Häät-mediassa pilotoidaan digitaalisen liiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen malleja

Elli Ojankoski

tuottaja, digital strategist

Häät-lehden ja Häät.fin takana oleva perheyritys Editus Oy on viime vuosina panostanut runsaasti median digitaaliseen kehitykseen muun muassa luomalla kokonaan digitaaliset häämessut, jotka on järjestetty jo viisi kertaa. Elokuusta 2021 lähtien käynnissä on ollut hanke, jonka tarkoituksena on uusien digitaalisen liiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen mallien luominen ja pilotointi.

Uusien datalla johtamisen ja asiakkuudenhoitomallien luomisen ja käyttöönoton avulla tehostetaan yrityksen toimintaa, syvennetään digitaalista osaamista ja parannetaan kannattavuutta. Lisäksi hankeen aikana luodaan malli yrityksen uudelle palvelutoiminnalle, jonka avulla juhla- ja tapahtuma-alan yritykset voivat saada ajan tasalla olevaa tietoa ja ymmärrystä digitaalisessa liiketoimintaympäristössä toimimisessa.

Työntekijänä hankkeessa on ollut hotellin liikkeenjohdon restonomi ja tekniikan yo Elli Ojankoski ja konsultoivana yrityksenä jyväskyläläinen Brande Oy. Huhtikuun lopussa 2022 päättyvä hanke on Euroopan Unionin osarahoittama.

EU:n osarahoittama