Mainokset Häät-lehdessä

Upea ja inspiroiva Häät-lehti ilmestyy painettuna ja sähköisenä näköislehtenä kahdesti vuodessa tammikuussa ja lokakuussa.

Häät-lehti kertoo miltä suomalaiset hääjuhlat näyttävät, ja sen vuoksi se kiinnostaa hääpareja vuodesta toiseen.

Jaana Ruuskanen
Calligraphen Oy

Tutustu mainosvaihtoehtoihin

Häät-lehti ja Häät-näköislehti tarjoaa sopivan kokoisia mainosvaihtoehtoja yhtä lailla paikallisen palvelun kuin valtakunnallisen brändin markkinointiin. Tärkeintä on näkyä laadukkaasti siellä, mistä hääparit haluavat tuotteesi tai palvelusi löytää.

Kokosivun mainos Häät-lehdessä

Kokosivun mainos Häät-lehdessä rakentaa brändiäsi, herättää häitä suunnittelevien ostajien kiinnostuksen ja lisää ostohalukkuutta.

Aukeaman sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi sisältö ja tarinat edellä? Hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut tuodaan natiivimainonnan keinoin osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Mainospala Häät-lehdessä

Haluatko tuotteesi luonnolliseksi osaksi upean Häät-lehden sisältöä? Mainospala integroi hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut Häät-lehden sisältöön sisältömainonnan keinoin.

Puolensivun mainos Parhaat hääpalvelut -osiossa Häät-lehdessä

Puolensivun mainos Parhaat hääpalvelut -osiossa Häät-lehdessä rakentaa brändiäsi ja lisää kohderyhmän kiinnostusta ja ostohalukkuutta.

Sivun sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi sisältö ja tarinat edellä? Hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut tuodaan natiivimainonnan keinoin osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Pieni näyteikkuna Häät-lehdessä

Kuvasta ja yhteystiedoista koostuva mainosruutu Häät-lehden Näyteikkuna-osiossa herättää kiinnostuksen tuotteeseesi!

Aukeaman mainos Häät-lehdessä

Aukeaman mainos Häät-lehdessä pysäyttää lukijan. Se rakentaa brändiäsi, herättää häitä suunnittelevien ostajien kiinnostuksen ja lisää ostohalukkuutta.

Puolensivun mainos Häät-lehdessä

Puolensivun mainos Häät-lehdessä rakentaa brändiäsi ja lisää kohderyhmän kiinnostusta ja ostohalukkuutta.

Kokosivun mainos Parhaat hääpalvelut -osiossa Häät-lehdessä

Kokosivun mainos Parhaat hääpalvelut -osiossa Häät-lehdessä rakentaa brändiäsi näkyvästi ja lisää kohderyhmän kiinnostusta ja ostohalukkuutta.

Neljäsosasivun mainos Parhaat hääpalvelut -osiossa Häät-lehdessä

Neljäsosasivun mainos Parhaat hääpalvelut -osiossa Häät-lehdessä rakentaa brändiäsi ja lisää kohderyhmän kiinnostusta ja ostohalukkuutta.

Kokosivun natiivimainos More rings! Häät-lehdessä

Haluatko esitellä sormuksia sisällöllisellä mainoksella? Tuotteesi kuvataan laadukkaasti saumattomaksi osaksi Häät-lehden ja Häät.fin sisältöä.

Puolensivun natiivimainos More rings! Häät-lehdessä

Haluatko esitellä sormuksia sisällöllisellä mainoksella? Tuotteesi kuvataan laadukkaasti saumattomaksi osaksi Häät-lehden ja Häät.fin sisältöä.

Iso näyteikkuna Häät-lehdessä

Näyttävästä kuvasta ja yhteystiedoista koostuva mainos Häät-lehden Näyteikkuna-osiossa herättää kiinnostuksen tuotteeseesi!

Puolensivun sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi kiinnostavasti? Muotoillaan tekstistä ja kuvista juttu osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Häät-lehti on laadukas ja kotimainen

Häät-lehteä lukevat noin 25–35-vuotiaat häitään suunnittelevia morsiusparit ja heidän läheisensä. 91,3 % lukijoista on sitä mieltä, että Häät-lehdessä olevat mainokset esittelevät kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Lukijat pitävät mainoksista, katsovat niiden sopivan hyvin häälehden sisältöön ja antavan hyödyllistä tietoa ja ostosvinkkejä.

Lukijasuhde Häät-lehteen on poikkeuksellisen tiivis. Lehti säilytetään ja siihen palataan monia kertoja häiden suunnittelun aikana. Jokaista Häät-lehden numeroa lukee 81.900 omia tai läheistensä häitä suunnittelevaa suomalaista.

Häät-lehti on ainoa kotimainen häälehti. Se tehdään ensimmäisestä sivusta viimeiseen suomalaiselle lukijalle ja sille on myönnetty Avainlipputunnus.

Natiivimainonta koskettaa

Onko sinulla tuote tai palvelu, jonka toivoisit häitä suunnittelevien löytävän? 

Sisällöllinen mainos eli natiivimainos Häät-lehdessä koetaan tarpeelliseksi ja inspiroivaksi tavaksi löytää tuotteita ja palveluita omiin häihin. Lukija kohtaa tuotettasi esittelevän mainoksen toimitukselliseen aineistoon integroituna eli juuri siellä, mistä hän sitä etsii.

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen tuotteitasi esittelevän sisällön muotoilussa ja tuottamisessa.

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Sari Yli-Salomäki

päätoimittaja, yrittäjä 040 5057345 sari.yli-salomaki@editus.fi

Tilaa Häät PRO Uutiskirje

Haluatko hääalan tuoreimmat uutiset omaan sähköpostiisi?

Tilaa uutiskirje