Mainos: Jatkakaa häiden onnellista tunnelmaa suloisesti ja upeaa pariskunta lomaa St. Georgessa Helsingissä
Mainos: Käsityönä luodut ajattomat timanttikorut kestävät eliniän
Unelmoitko häistä? Häät-viikkokirjeet sisältävät Häät-tiimin kokoamia hääaiheisia ideoita, inspiraatiota, tietoa ja vinkkejä, ja saat ne sähköpostiisi maksutta. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin haluat.
Kuva Maria Peltomaa Photography
Kuvankaunis Michaela, Miss Suomi 2017, säteilee kuin elokuvataivaan kirkkain tähti upeassa Morileen Meranda-hääpuvussa. Kun yksityiskohdat ovat tasapainossa, runsaskaan kimallus ei tunnu liialta. Häät-lehden häämuotikuvauksissa Willa Söderissä Michaelalle stailatun morsiuslookin juju on vintagetyylinen lainekampaus.
Kuva Nina Röntynen / Ninka Photography
Kuva Nina Röntynen, Ninka Photography
Michaelan klassinen hääpuku Meranda Madeline Gardnerin suunnittelemasta Morilee 2018 -mallistosta noin 1390 e.Näyttävä timanttisormus Leonora 5595 e, design Assi Arnimaa, Kohinoor. Lisäksi Assi Arnimaan muotoilemat Tia-timanttikaulakoru 1495 e ja Leonora-timanttikorvakorut 3995 e Kultakeskuksen valmistamasta Kohinoor-mallistosta.Hopeinen Mood-rannekoru 79 e, Kultajousi.Morsiuskimppu KorukimputKampaus Noora Toiviainen, Hope Hair, Grazette of Sweden Crush-sarjan tuotteinMeikki Minna Granqvist, GMC-Studio Kryolanin ammattituotteinKynnet Susanna’s Nails SalonMalli Michaela Söderholm
Tyyli Nina RöntynenKuvat Maria Peltomaa Photography ja Ninka PhotographyKuvauspaikka Willa Söder
Sovita Morileen pukuja Madeline Gardner Designer Days -kampanjan aikana Josefiinassa, Fiancéessa ja Niinattaressa, lue lisää täältä.
Lisää modernin morsiamen lookeja 2018 löydät laajasta häämuotijutusta Häät-lehdestä 2/2017, joka ilmestyi Lehtipisteisiin 11.10.2017. Lehti poistuu myynnistä 5.1.2018.
Muokattu: 12.6.2018
Häiden suunnittelun helpottamiseksi on hyvä luoda raamit sille, millaista visuaalista kokonaisuutta ...
Kimaltavat helmi- ja paljettikoristeiset häämekot huokuvat glamouria ja tuovat hääpäivääsi kaivattua...
Vuosi 2025 nostaa vyotärön trendien keskiöön. Näimme kevään häämuotimessujen catwalkeilla laskettuje...
Intohimo romanttisista kukista hääpuvuissa ei ota laantuakseen häämuodissa! Eturivin hääpukusuunnitt...
Unelmien hääpuvun valintaan kannattaa varata runsaasti aikaa ja malttia. Muista, että kun itse olet ...
Housupuku on mukava päällä ja se näyttää upealta kehon muodosta riippumatta. Haalari ei myöskään tar...
Häiden suunnittelun helpottamiseksi on hyvä luoda raamit sille, millaista visuaalista kokonaisuutta häälookiin tavoitellaan. Värianalyysi on yksi tehokas työkalu harmonisen kokonaisuuden saavuttamiseksi.
Moodcolors-värianalyysi auttaa valitsemaan värit, jotka korostavat morsiamen ja sulhasen luonnollista hehkua tärkeänä päivänä. Värianalyysin kautta hääparin omien hääpukujen, asusteiden ja meikin valinta helpottuu, ja samalla avautuu mahdollisuus luoda koko hääjuhlalle visuaaliset raamit parhaaksi todettujen värien kautta.
Vaikka värianalyysissä etsitään itselle parhaita värisävyjä, ei minkään värin käyttöä kielletä.
– Jos jokin värisävy kutsuu ja tuntuu tärkeältä saada ilmentämään omaa persoonaa, on ehdottoman tärkeää myös käyttää kyseistä väriä tärkeänä päivänään, Moodcolors-värianalyytikko Saila Oikarinen Studio Twelve Colorsilta tähdentää.
Kuva Tunnelmia Photography
Morsiamelle ehkä se kaikkein kiinnostavin informaatio värianalyysissä on sopivimman valkoisen sävyn löytäminen. Moodcolors-värianalyysimetodi auttaa morsianta valitsemaan hääpuvun värin, joka korostaa hänen luonnollista kauneuttaan ja sopii hänen ihon sävyynsä.
Valkoisiakin on tosiaan useita, ja paras valkoinen selvitetään aina värianalyysissä. Lisäksi värianalyysi voi ohjata morsiamen meikin ja hiusten värivalintoja, jotka täydentävät luonnollisesti hääpuvun sävyä.
Sulhasen värianalyysissä etsitään parhaat sävyt sulhasen hääpukuun ja asusteisiin, ja sovitetaan ne kauniisti yhteen myös morsiamen parhaiden sävyjen kanssa.
Parhaiden puvun värivaihtoehtojen löydyttyä voidaan tutkia, missä sävyssä asusteet kuten solmio, taskuliina ja kengät täydentävät hyvin sekä pukua, että hääparin visuaalista ilmettä kokonaisuutena.
– Toivon, ettei meidän tarvitsisi pienentää itseämme, vaan voisimme loistaa omissa väreissämme, lisää Moodcolorsin perustaja värianalyytikko Marika Partanen.
Värianalyysin lopputuloksena hääparilla on käsissään väripaletti, joka voi inspiroida luomaan koko juhlalle personoidun, hääparille luonnollisen ilmeen. Yhden tai muutaman yhtenäisen teemavärin valinta voi helpottaa häiden suunnittelussa lukuisissa valinnoissa, kuten esimerkiksi kaasojen asuissa ja juhlatilan koristeissa.
Selkeä väripaletti auttaa varmistamaan, että kaikki häiden elementit sopivat yhteen eivätkä riitele keskenään. Hääparia korostavien yhteinäisten sävyjen kautta onnistuu ainutlaatuisen tunnelman luominen unohtumattomaan päivään.
Teksti Ronja NarumoKuvat Tunnelmia Photography / Tunnelmia Photography
Hääpari Veera Törmikoski ja Mikko KarhunenVärianalyytikko Saila Oikarinen / Studio Twelve Colours
Moodcolors-värianalyysi tarjoaa kiireettömän ja käytännönläheisen kohtaamisen, jossa löydämme luonnolliseen harmoniaasi sopivat värit.
IG @moodcolors.fi
FB @moodcolors
ARTIKKELI ON MAINOSSISÄLTÖÄ, yhteistyössä MOODCOLORS
Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi sivustollamme
Häät-verkkopalvelut (Editus Oy) tarjoavat sinulle laadukasta kotimaista hääsisältöä ja keräävät evästeitä. Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka tallentuvat laitteesi selaimeen. Ne kertovat meille esimerkiksi, millaisella laitteella käytät verkkopalvelua ja oletko vieraillut sivustoillamme aikaisemmin. Tilastollisten evästeiden avulla kehitämme sinulle parempia palveluja ja markkinointievästeiden avulla voimme tarjota kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Osa tunnisteista on välttämättömiä palvelujen ja kotimaisen hääsisällön tarjoamiseksi.
Lue lisää tietosuojaselosteesta.
Nämä ovat välttämättömiä sivuston toiminnan kannalta. Näitä tietoja käytetään helpottamaan verkkosivuston käyttöä ja näitä ei voi poistaa.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivuston kävijöiden seuraamiseen, jotta julkaisijat voivat kohdentaa markkinointiaan asiaankuuluvilla ja kävijää kiinnostavilla mainoksilla. Käyttämiämme työkaluja on muun muassa Facebook Pixel.
Keräävät tietoja verkkosivustomme käytöstä, esimerkiksi käynneistä sivuilla tai virheilmoituksista. Nämä tiedot yhdistetään ja anonymisoidaan, ja niitä käytetään verkkosivustomme kehittämiseen.