Sisältömarkkinointi Häät-kanavissa

Sisällöllinen mainos eli natiivimainos herättää lukijoiden kiinnostuksen ja tyydyttää tiedonjanon Häät-lehdessä ja monissa suosituissa sähköisissä kanavissa. Kerro brändin tarina, raota yrityksesi arvoja tai anna inspiroivia tuotevinkkejä.

Artikkelin idea oli erinomainen ja sen toteutus ylitti kaikki odotuksemme. Kuvat olivat erittäin kauniita, ja mikä tärkeintä, ne nostivat myös tuotteet hienosti esiin.

Sanna Kotomäki
Rekorderlig, Servaali Ltd

Tutustu sisällöllisen mainonnan vaihtoehtoihin

Hurmaa hääparit! Sisältömarkkinointi tarjoaa sopivan kokoisia mainosvaihtoehtoja yhden tuotteen Mainospalasta aina laajoihin sisällöllisiin toteutuksiin. Voit myös valjastaa Häät-tiimin luomisvoiman ja tilata kokonaisuuden avaimet käteen -periaatteella.

Mainospala Häät-lehdessä

Haluatko tuotteesi luonnolliseksi osaksi upean Häät-lehden sisältöä? Mainospala integroi hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut Häät-lehden sisältöön sisältömainonnan keinoin.

Aukeaman sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi sisältö ja tarinat edellä? Hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut tuodaan natiivimainonnan keinoin osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Häät.fi Mainosartikkeli

Häät.fi Mainosartikkeli välittää viestisi kuvin, sanoin ja videoin sekä johdattaa lukijan edelleen omille nettisivuillesi tai kivijalkakauppaan.

Sivun sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi sisältö ja tarinat edellä? Hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut tuodaan natiivimainonnan keinoin osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Puolensivun sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi kiinnostavasti? Muotoillaan tekstistä ja kuvista juttu osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Natiivisisällön mainostus somessa

Kun hyvää digitaalista sisältöä mainostetaan somekanavissa, laajempi joukko potentiaalisia asiakkaita löytää liiketoiminnallesi tärkeän sisällön pariin.

Häät Uutiskirje

Tuotteillesi kokonaan omistettu Häät Uutiskirje kuljettaa viestisi suoraan morsianten ja sulhasten sähköposteihin herättäen tiedonjanon ja kiinnostuksen.

Kokosivun natiivimainos More rings! Häät-lehdessä

Haluatko esitellä sormuksia sisällöllisellä mainoksella? Tuotteesi kuvataan laadukkaasti saumattomaksi osaksi Häät-lehden ja Häät.fin sisältöä.

Puolensivun natiivimainos More rings! Häät-lehdessä

Haluatko esitellä sormuksia sisällöllisellä mainoksella? Tuotteesi kuvataan laadukkaasti saumattomaksi osaksi Häät-lehden ja Häät.fin sisältöä.

Liveohjelma Häät IG:ssä @haatfi

Esittele tuotteitasi ja vastaa yleisön kysymyksiin max 25 min livessä, jonka pidät Häät Instagram-kanavassa @haat. Kanavalla on yli 6500 seuraajaa.

Oma ohjelma HäämessuTV:ssä sisältäen tuotannon

Kiinnitä messuyleisön huomio sinusta ja tuotteistasi kertovalla ohjelmalla, joka suunnitellaan ja kuvataan yhdessä messutiimin kanssa ja esitetään osana virallista messuohjelmaa HäämessuTV:ssä.

Ohjelmapaikka HäämessuTV:ssä

Tee itsestäsi numero! Luo kiinnostava 10–25 min videosisältö ja esitä se häämessuyleisölle HäämessuTV:ssä.

Liveohjelma Häämessut netissä IG:ssä

Esittele tuotteitasi ja vastaa yleisön kysymyksiin max 25 min livessä, jonka pidät Häämessut netissä -messujen Instagram-kanavassa. Ohjelma on osa virallista messuohjelmaa.

Kolmasosasivun sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi kiinnostavasti? Muotoillaan tekstistä ja kuvista juttu osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Natiivimainonta koskettaa

Onko sinulla tuote tai palvelu, jonka toivoisit häitä suunnittelevien löytävän? 

Sisällöllinen mainos eli natiivimainos Häät-lehdessä, Häät.fissä tai muissa Häät-kanavissa koetaan tarpeelliseksi ja inspiroivaksi tavaksi löytää tuotteita ja palveluita omiin häihin. Lukija kohtaa tuotettasi esittelevän mainoksen toimitukselliseen aineistoon integroituna eli juuri siellä, mistä hän sitä etsii.

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen tuotteitasi esittelevän sisällön muotoilussa ja tuottamisessa.

Tutustu vaihtoehtoihin

Häät-lehti on laadukas ja kotimainen

Häät-lehteä lukevat noin 25–35-vuotiaat häitään suunnittelevia morsiusparit ja heidän läheisensä. 91,3 % lukijoista on sitä mieltä, että Häät-lehdessä olevat mainokset esittelevät kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Lukijat pitävät mainoksista, katsovat niiden sopivan hyvin häälehden sisältöön ja antavan hyödyllistä tietoa ja ostosvinkkejä.

Lukijasuhde Häät-lehteen on poikkeuksellisen tiivis. Lehti säilytetään ja siihen palataan monia kertoja häiden suunnittelun aikana. Jokaista Häät-lehden numeroa lukee 81.900 omia tai läheistensä häitä suunnittelevaa suomalaista.

Häät-lehti on ainoa kotimainen häälehti. Lehti ilmestyy kahdesti vuodessa ja printtilehden painosmäärä on noin 15.000 kappaletta, tärkeimpinä irtonumeromyyntikanavia ovat lehtipisteet ja alan kuluttajamessut ympäri maata. Lisäksi lehti on saatavilla 24/7 näköisversiona Issuu.comissa. Häät-lehti tehdään ensimmäisestä sivusta viimeiseen suomalaiselle lukijalle ja sille on myönnetty Avainlipputunnus.

Tutustu vaihtoehtoihin

Häät.fi on suosituin Suomessa

Häät.fi on hääparien ja heidän läheistensä suosima Suomen johtava* häämedia, joka tarjoaa hääpareille sähköiset häiden suunnittelutyökalut maksutta. Vuonna 2021 Häät.fi-sivustolla tehtiin yli 1,4 miljoonaa sivunlatausta ja viikossa sitä käytti keskimäärin 12.200 eri kävijää. Häät.fi auttaa hääpareja järjestämään verrattomat häät helposti. (*Semrush.com 2.6.2022)

Häät.fi tarjoaa laadukkaan ja kotimaisen häämaailman, josta löytyy tietoa, inspiraatiota, palveluita, katsottavaa, koettavaa ja osallistuttavaa. Kymmenet tuhannet hääparit vuosittain käyttävät Häät.fissä hääpalveluiden hakemistoa, budjettilaskuria, vieraslistaa ja muistilistaa sekä Hääpukukonetta ja Sormuskonetta apuna matkallaan kohti verratonta hääpäivää.

Häät.fi on suomalainen verkkopalvelu ja sille on myönnetty Avainlippu-tunnus.

Tutustu vaihtoehtoihin

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö, customer success manager 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Tanja Hakala

tuottaja, soulful storyteller 045 6314099 tanja.hakala@editus.fi

Sari Yli-Salomäki

päätoimittaja, founder 040 5057345 sari.yli-salomaki@editus.fi