Sivun sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi sisältö ja tarinat edellä? Hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut tuodaan natiivimainonnan keinoin osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Häät-lehdessä julkaistut puvut saavat enemmän kiinnostusta ja asiakkaat tunnistavat ne sovituksessa jo rekistä. Lehteä luetaan tarkkaan ja useita kertoja, joten meille uusien tuotteiden esittely Häät-lehdessä on ollut hyvä tapa tavoittaa asiakkaat.

Maija Putkonen
Wedding Garage

Häitä tulee ovista ja ikkunoista!

Marjo Yrjölä
Lehmonkärki Resort

Lue case

Sivun sisällöllinen mainos huomataan

Lukija etsii Häät-lehdestä tai Häät.fistä kiinnostavaa sisältöä. Ruokit hänen kiinnostustaan, kun tuotteistasi tai palvelustasi on tehty tekstin ja kuvat saumattomasti yhdistävä sisällöllinen mainos eli natiivimainos. 

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen mainossisällön muotoilussa. Tuotamme lisäpalveluna laadukkaan tekstin ja kuvat avaimet käteen -periaatteella.

Sivun sisällöllinen mainos julkaistaan painetussa Häät-lehdessä ja Häät-näköislehdessä sekä Häät.fissä.

Kokonaisuuteen liitettävät yhteystiedot ohjaavat lukijan lisätiedon lähteille yrityksen kotisivuille tai somekanaviin.

Haluatko että mainontasi jättää jäljen?

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Tanja Hakala

tuottaja 045 6314099 tanja.hakala@editus.fi

Häät-lehti on laadukas ja kotimainen

Häät-lehteä lukevat noin 25–35-vuotiaat häitään suunnittelevia morsiusparit ja heidän läheisensä. 91,3 % lukijoista on sitä mieltä, että Häät-lehdessä olevat mainokset esittelevät kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Lukijat pitävät mainoksista, katsovat niiden sopivan hyvin häälehden sisältöön ja antavan hyödyllistä tietoa ja ostosvinkkejä.

Lukijasuhde Häät-lehteen on poikkeuksellisen tiivis. Lehti säilytetään ja siihen palataan monia kertoja häiden suunnittelun aikana. Jokaista Häät-lehden numeroa lukee 81.900 omia tai läheistensä häitä suunnittelevaa suomalaista.

Häät-lehti on ainoa kotimainen häälehti. Lehti ilmestyy kahdesti vuodessa ja printtilehden painosmäärä on noin 15.000 kappaletta, tärkeimpinä irtonumeromyyntikanavia ovat lehtipisteet ja alan kuluttajamessut ympäri maata. Lisäksi lehti on saatavilla 24/7 näköisversiona Issuu.comissa. Häät-lehti tehdään ensimmäisestä sivusta viimeiseen suomalaiselle lukijalle ja sille on myönnetty Avainlipputunnus.

Natiivimainonta koskettaa

Onko sinulla tuote tai palvelu, jonka toivoisit häitä suunnittelevien löytävän? 

Sisällöllinen mainos eli natiivimainos Häät-lehdessä koetaan tarpeelliseksi ja inspiroivaksi tavaksi löytää tuotteita ja palveluita omiin häihin. Lukija kohtaa tuotettasi esittelevän mainoksen toimitukselliseen aineistoon integroituna eli juuri siellä, mistä hän sitä etsii.

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen tuotteitasi esittelevän sisällön muotoilussa ja tuottamisessa.