Mainospala Häät-lehdessä

Haluatko tuotteesi luonnolliseksi osaksi upean Häät-lehden sisältöä? Mainospala integroi hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut Häät-lehden sisältöön sisältömainonnan keinoin.

Tuotetta koskeneet kyselyt Häät-lehden ilmestymisen jälkeen todensivat sen, että tuotteelleni on tarvetta.

Tuotteesi näkyy juuri siellä, mistä lukija sitä etsii

Mainospalat kiinnostavat lukijoita ja ohjaavat heitä lisätiedon lähteille yrityksen kotisivuosoitteen tai tuotteen ostopaikan avulla. 

Mainospala sijoitetaan noin 1/9-sivun kokoisena luonnolliseksi osaksi haluttua ja luettua sisältöä painetussa Häät-lehdessä ja näköislehdessä. 

Mainospalan tekstin alussa on sydän, erottuva visuaalinen elementti, jonka avulla kuluttaja helposti tunnistaa olevansa mainossisällön parissa.

Miksi valita Mainospala?

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö, customer success manager 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Tanja Hakala

tuottaja, soulful storyteller 045 6314099 tanja.hakala@editus.fi

Häät-lehti on laadukas ja kotimainen

Häät-lehteä lukevat noin 25–35-vuotiaat häitään suunnittelevia morsiusparit ja heidän läheisensä. 91,3 % lukijoista on sitä mieltä, että Häät-lehdessä olevat mainokset esittelevät kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Lukijat pitävät mainoksista, katsovat niiden sopivan hyvin häälehden sisältöön ja antavan hyödyllistä tietoa ja ostosvinkkejä.

Lukijasuhde Häät-lehteen on poikkeuksellisen tiivis. Lehti säilytetään ja siihen palataan monia kertoja häiden suunnittelun aikana. Jokaista Häät-lehden numeroa lukee 81.900 omia tai läheistensä häitä suunnittelevaa suomalaista.

Häät-lehti on ainoa kotimainen häälehti. Lehti ilmestyy kahdesti vuodessa ja printtilehden painosmäärä on noin 15.000 kappaletta, tärkeimpinä irtonumeromyyntikanavia ovat lehtipisteet ja alan kuluttajamessut ympäri maata. Lisäksi lehti on saatavilla 24/7 näköisversiona Issuu.comissa. Häät-lehti tehdään ensimmäisestä sivusta viimeiseen suomalaiselle lukijalle ja sille on myönnetty Avainlipputunnus.

Tutustu vaihtoehtoihin

Natiivimainonta koskettaa

Onko sinulla tuote tai palvelu, jonka toivoisit häitä suunnittelevien löytävän? 

Sisällöllinen mainos eli natiivimainos Häät-lehdessä, Häät.fissä tai muissa Häät-kanavissa koetaan tarpeelliseksi ja inspiroivaksi tavaksi löytää tuotteita ja palveluita omiin häihin. Lukija kohtaa tuotettasi esittelevän mainoksen toimitukselliseen aineistoon integroituna eli juuri siellä, mistä hän sitä etsii.

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen tuotteitasi esittelevän sisällön muotoilussa ja tuottamisessa.

Tutustu vaihtoehtoihin