Mainosbanneri messukirjeessä

Mainoksesi sijoitetaan uutiskirjeeseen, joita lähetetään Häämessut netissä -tapahtumaa odottavalle isolle ja innokkaalle yleisölle.

Tiedotus on mielestäni toiminut erittäin hyvin. *

82,1 % kävijöistä morsiamia 
Häämessut netissä 2022 syksy -tapahtuman kävijöistä 82,1 % osallistui messuihin morsiamen roolissa. Muita rooleja olivat sulhanen, häätiimin jäsen, perheenjäsen tai muuten kiinnostunut häistä ja häämessuista.

*Messukävijätutkimus Häämessut netissä 2022 Syksy

Mainosbanneri messujen uutiskirjeessä

Häämessut netissä torstaista maanantaihin 16.–20.03.2023

SAAT:

ANNAT:

MAINOSBANNERIN LISÄKSI SUOSITTELEMME:

Tutustu muihin osallistumisvaihtoehtoihin täällä >>

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö, customer success manager 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Sonja Civil

tuottaja 050 3587166 sonja.civil@editus.fi

Häämessut netissä kokoaa häistä haaveilevat verkossa

Kokonaan digitaalinen Häämessut netissä -tapahtuma kokoaa yhteiselle alustalle makeimmat häätuotteet ja mielenkiintoisimmat palvelut sekä inspiroivaa ohjelmaa ja arvontoja innostaen parit ympäri maan hääsuunnittelun pariin.

Messujen verkkosivuilla vierailee 5 päivän aikana yhteensä noin 10.000 uniikkia kävijää. Jokaisella messuosastolla vierailee kymmeniä, isoimmilla osastoilla satoja kävijöitä ja messuohjelmia katsovat sadat silmäparit.

Lisäksi Häämessut netissä Facebook-sivun ja Instagram-tilin yhteenlaskettu kokonaistavoittavuus nousee lähes miljoonaan näyttöön jokaisen tapahtuman aikana.

Tutustu vaihtoehtoihin