Kokosivun mainos Häät-lehdessä

Kokosivun mainos Häät-lehdessä rakentaa brändiäsi, herättää häitä suunnittelevien ostajien kiinnostuksen ja lisää ostohalukkuutta.

Uskomme, että valtaosa naimisiin menossa olevista kihlapareista tutustuu tarkasti kotimaisen Häät-lehden tuoreimpaan numeroon – ja myös vanhempiin numeroihin. Tästä syystä meille on tärkeää, että mallistomme kihla- ja vihkisormukset ovat aina näyttävästi esillä lehdessä.

Päivi Sandberg
Sandberg-timanttikorut

Kokosivun mainoksella Häät-lehdessä

Vangitset aktiivisen ja ostohaluisen kohderyhmän huomion.

Nostat tuotteesi vertaansa vailla olevalle alustalle Häät-lehden tarjoamassa laadukkaassa ympäristössä.

Näyttävä kokosivun mainospinta sopii esimerkiksi uutuustuotteiden lanseeraukseen ja brändin haluttavuuden vahvistamiseen ja yrityksesi suosikkituotteiden mainontaan.

Kokosivun mainos sopii esimerkiksi

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Häät-lehti on laadukas ja kotimainen

Häät-lehteä lukevat noin 25–35-vuotiaat häitään suunnittelevia morsiusparit ja heidän läheisensä. 91,3 % lukijoista on sitä mieltä, että Häät-lehdessä olevat mainokset esittelevät kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Lukijat pitävät mainoksista, katsovat niiden sopivan hyvin häälehden sisältöön ja antavan hyödyllistä tietoa ja ostosvinkkejä.

Lukijasuhde Häät-lehteen on poikkeuksellisen tiivis. Lehti säilytetään ja siihen palataan monia kertoja häiden suunnittelun aikana. Jokaista Häät-lehden numeroa lukee 81.900 omia tai läheistensä häitä suunnittelevaa suomalaista.

Häät-lehti on ainoa kotimainen häälehti. Se tehdään ensimmäisestä sivusta viimeiseen suomalaiselle lukijalle ja sille on myönnetty Avainlipputunnus.