Aukeaman sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi sisältö ja tarinat edellä? Hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut tuodaan natiivimainonnan keinoin osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Vuosi sitten tehty yhteistyö oli mielestämme niin hyvin onnistunut, että emme epäröineet lähteä uudelleen mukaan. Kaikki toiveemme oli otettu hienosti huomioon kuvissa ja samoin lopullisessa mainoksessa. Yhteistyö oli erittäin sujuvaa ja vaivatonta, ja lopputulos täysin Rekorderligin näköinen.

Sanna Kotomäki
Rekorderlig, Servaali Ltd

Aukeaman sisällöllinen mainos koukuttaa

Lukija etsii Häät-lehdestä tai Häät.fistä kiinnostavaa sisältöä. Ruokit hänen kiinnostustaan, kun tuotteistasi tai palvelustasi on tehty tekstin ja kuvat saumattomasti yhdistävä sisällöllinen mainos eli natiivimainos.

Sisällöllinen mainoksesi julkaistaan aukeaman kokoisena painetussa Häät-lehdessä ja Häät-näköislehdessä sekä mainosartikkelina Häät.fissä.

Kokonaisuuteen liitettävät yhteystiedot ohjaavat lukijan lisätiedon lähteille yrityksen kotisivuille tai somekanaviin.

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen mainossisällön muotoilussa. Tuotamme lisäpalveluna laadukkaan tekstin ja kuvat avaimet käteen -periaatteella.

Haluatko että mainontasi jättää jäljen?

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Tanja Hakala

tuottaja 045 6314099 tanja.hakala@editus.fi

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Häät-lehti on laadukas ja kotimainen

Häät-lehteä lukevat noin 25–35-vuotiaat häitään suunnittelevia morsiusparit ja heidän läheisensä. 91,3 % lukijoista on sitä mieltä, että Häät-lehdessä olevat mainokset esittelevät kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Lukijat pitävät mainoksista, katsovat niiden sopivan hyvin häälehden sisältöön ja antavan hyödyllistä tietoa ja ostosvinkkejä.

Lukijasuhde Häät-lehteen on poikkeuksellisen tiivis. Lehti säilytetään ja siihen palataan monia kertoja häiden suunnittelun aikana. Jokaista Häät-lehden numeroa lukee 81.900 omia tai läheistensä häitä suunnittelevaa suomalaista.

Häät-lehti on ainoa kotimainen häälehti. Se tehdään ensimmäisestä sivusta viimeiseen suomalaiselle lukijalle ja sille on myönnetty Avainlipputunnus.

Natiivimainonta koskettaa

Onko sinulla tuote tai palvelu, jonka toivoisit häitä suunnittelevien löytävän? 

Sisällöllinen mainos eli natiivimainos Häät-lehdessä koetaan tarpeelliseksi ja inspiroivaksi tavaksi löytää tuotteita ja palveluita omiin häihin. Lukija kohtaa tuotettasi esittelevän mainoksen toimitukselliseen aineistoon integroituna eli juuri siellä, mistä hän sitä etsii.

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen tuotteitasi esittelevän sisällön muotoilussa ja tuottamisessa.