Häät.fi uudistui! Jatka etusivulle tästä
Uusia ominaisuuksia tulossa pian, lue lisää
Unelmoitko häistä? Häät-viikkokirjeet sisältävät Häät-tiimin kokoamia hääaiheisia ideoita, inspiraatiota, tietoa ja vinkkejä, ja saat ne sähköpostiisi maksutta. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin haluat.
25. juhlavuottaan viettävä Mennään naimisiin -häätapahtuma vastaa avioliittoa suunnittelevien parien ajankohtaisiin toiveisiin perinteisten rinnalla oli kyse juhlapaikan valinnasta, häiden koristelusta tai siitä, että entistä useammin koko perhe on mukana häätapahtumissa.
11.–12.1.2020 järjestettävä Mennään naimisiin -tapahtuma on lähtenyt mukaan tukemaan tulevien avioparien sujuvaa hääsuunnittelua ottamalla huomioon myös lapset. Tapahtuman järjestäjät tietävät, että usein käytännössä perheen pienimmätkin ovat mukana häämessuilla hääjärjestelyjä tehtäessä.
Perhevieraille on ensimmäistä kertaa tapahtuman 25-vuotisessa historiassa tarjolla Wanhassa Satamassa lämmin vaunuparkki sekä mammatila – tila äitien käyttöön, jotta myös mukaan tulevan pienen tarpeisiin voidaan vastata.
– Käytännössä järjestelyille on selkeä varaus, jo muutaman vuoden ajan lasten mukanaolo on näkynyt tapahtumassamme kasvavasti, kertoo tapahtuman järjestäjä Paula Kirvesmäki. – Haluamme helpottaa uusilla palveluilla kävijöiden vierailua.
Mennään naimisiin -häämessut tarjoaa laajasti häihin liittyvää tietoa sekä esittelee valittujen näytteilleasettajien kera monipuolisesti häätilaisuuksien järjestelyihin liittyvää informaatiota. Esille ovat nousseet entistä enemmän erilaiset yksittäiset juhlapaikat kirkkohäiden rinnalla.
Hääparit haluavat omiin tilaisuuksiinsa paikasta riippumatta luonnollisesti lähes aina juhlavuutta. Paula Kirvesmäki mainitsee kiinnostavana uudenhenkisen vihkikaaren, joka toimittaa alttarin virkaa juhla- ja siunaamispaikalla.
– Haluamme jatkuvasti olla ajan hengessä mukana ja kuunnella hääparien toiveita, Kirvesmäki jatkaa. – Tammikuun tapahtumamme esittelee mm. juhlapaikkoja, niiden koristelumahdollisuuksia sekä näihin liittyen ammattilaisten inspiroimia vihkikaaria. Esimerkkeinä voi mainita kaksi hyvin erilaista vihkikaarta; Steam Punk -vihkikaaren sekä makrameetyylillä toteutetun vihkikaaren, summaa Kirvesmäki.
Kahden kotimaisen häälehden yhdistymisen myötä vuoden 2020 ensimmäinen uudistunut Häät-lehden numero 1/2020 tulee hääparien ja -alan ulottuville Mennään naimisiin 25-vuotisjuhlahäämessuilla 11.–12.1.2020. Muun muassa kokonaan uudessa sulhasille omistetussa 18-sivuisessa osiossa kolme ukkomieheksi ehtinyttä purkaa ajatuksiaan riemastuttavan erilaisista häätyyleistään vinkiksi tuleville sulhasille.
ARTIKKELI ON MAINOSSISÄLTÖÄ, yhteistyössä MENNÄÄN NAIMISIIN -HÄÄMESSUT
Muokattu: 15.9.2023
Häät-verkkopalvelut (Editus Oy) tarjoavat sinulle laadukasta kotimaista hääsisältöä ja keräävät evästeitä. Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka tallentuvat laitteesi selaimeen. Ne kertovat meille esimerkiksi, millaisella laitteella käytät verkkopalvelua ja oletko vieraillut sivustoillamme aikaisemmin. Näiden tietojen avulla kehitämme sinulle parempia palveluja ja voimme tarjota kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Hyödynnämme myös analytiikkaa raportoinnissa sekä kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Häät-verkkopalveluille on myönnetty kertova Avainlippu-tunnus.
Valitsemalla ”Hyväksy” annat suostumuksesi siihen, että Häät-verkkopalvelut teknologiakumppaneineen tallentaa ja käyttää tunnisteita edellä mainittuihin tarkoituksiin ja käsittelee niiden avulla kerättyjä tietoja markkinoinnin ja mainonnan kohdentamiseen. Osa Häät- verkkopalveluiden tallentamista tunnisteista on välttämättömiä palvelujen ja kotimaisen hääsisällön tarjoamiseksi. Lupasi koskee palveluita haat.fi ja haamessutnetissa.fi.
Lue lisää evästekäytännöstämme Tietosuojaselosteesta.
Nämä ovat välttämättömiä sivuston toiminnan kannalta. Näitä tietoja käytetään helpottamaan verkkosivuston käyttöä ja näitä ei voi poistaa.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivuston kävijöiden seuraamiseen, jotta julkaisijat voivat kohdentaa markkinointiaan asiaankuuluvilla ja kävijää kiinnostavilla mainoksilla. Käyttämiämme työkaluja on muun muassa Facebook Pixel.
Keräävät tietoja verkkosivustomme käytöstä, esimerkiksi käynneistä sivuilla tai virheilmoituksista. Nämä tiedot yhdistetään ja anonymisoidaan, ja niitä käytetään verkkosivustomme kehittämiseen. Käyttämämme analytiikka-työkalut ovat : Google Analytics, Hotjar, Clarity ja Insight Pixel.